سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

از دیاری می آیم که روزگاری پیشاهنگ علم و فرهنگ در دنیـــا بود.
از دیاری می آیم که هرچند ، زخم تازش های هزاران ساله ای بر تنش نشانده شده،
هرگز کمر خم نکرده است.
از دیاری می آیم که زادگاه بزرگ مردانی است
که تاریخ نامشان را هرگز از یاد نخواهد برد.

من اهل ایرانـــــ♥ـــــم...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۱۳
شهریور ۹۸

فاز اول هوشمندسازی بنادر تا سال ۱۴۰۰ نهایی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بنادر تجاری کشور به عنوان مهم‌ترین حلقه زنجیره لجستیک و براساس یک برنامه‌ریزی و پروژه‌‌ کاملا تعریف شده و منسجم، فاز اول هوشمندسازی بنادر تا سال ۱۴۰۰ نهایی و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در چهل و هشتمین نشست اتاق فکر این سازمان با موضوع «طرح بررسی بارنامه الکترونیکی در صنعت حمل و نقل»،  رویکرد راه آهن در به کارگیری بارنامه الکترونیک را یک اقدام ارزشمند و الگویی برای سایر شقوق حمل و نقلی کشور دانست.

معاون وزیر راه و شهرسازی‌ تاکید کرد: در بنادر تجاری کشور به عنوان مهم‌ترین حلقه زنجیره لجستیک و براساس یک برنامه‌ریزی و پروژه ای کاملا تعریف شده و منسجم، فاز اول هوشمند سازی بنادر تا سال ۱۴۰۰ نهایی و راه اندازی می شود.

‌مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در حال حاضر تمرکز این سازمان بر روی موضوع هوشمند سازی بنادر است، افزود: پروژه هوشمند‌سازی بنادر تجاری کشور فرایندی است که زیرساخت‌، روبنا، تجهیزات، نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز را شامل می‌شود.

به گفته راستاد، با اجرای هوشمند‌سازی بنادر، بستر یکپارچه تبادل اطلاعات الکترونیکی در بنادر راه‌اندازی می شود و سیستم جامع بندری شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: نکته مهم دیگر در بحث تبادل الکترونیکی اسناد و فرایندهای عملیاتی‌، اتصال بنادر به عنوان مهم‌ترین حلقه زنجیره لجستیک با سایر حلقه‌ها و سایر شقوق حمل و نقل است که این گام راهبردی مستلزم جامعیت، فراهم شدن یکپارچگی و انسجام در برنامه‌ریزی‌های زیرساختی و بارنامه الکترونیکی است.

منبع: خبرگزاری فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی