سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

از دیاری می آیم که روزگاری پیشاهنگ علم و فرهنگ در دنیـــا بود.
از دیاری می آیم که هرچند ، زخم تازش های هزاران ساله ای بر تنش نشانده شده،
هرگز کمر خم نکرده است.
از دیاری می آیم که زادگاه بزرگ مردانی است
که تاریخ نامشان را هرگز از یاد نخواهد برد.

من اهل ایرانـــــ♥ـــــم...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹
آذر ۹۶

تخریب کاخ ثابت پاسال بزرگترین خانه ایران منتفی شد

کاخ ثابت پاسال

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: تخریب کاخ ثابت پاسال منتفی شده است و شهرداری در دوره قبل رای تخریب آن را صادر کرده بود و اکنون مالکان در صدد حفظ آن هستند.

تخریب بزرگترین خانه ایران منتفی شدمهدی حجت معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه شهرداری در دوره قبل رای به تخریب بزرگترین و گرانترین خانه ایران که در خیابان جردن تهران است، صادر کرده بود، اظهار کرد: در این دوره شهرداری این حکم را لغو کرده و در حال حاضر تخریب کاخ ثابت پاسال منتفی شده است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۶:۵۵
سیر تحول ...
۲۵
آذر ۹۶

بانک آینده گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان را دریافت کرد

در راستای تحقق استراتژی پیشرانی مشتریان، تشخیص به هنگام نیازهای آنها و پاسخ‌گویی مؤثر به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، بانک آینده ضمن طراحی کانال‌های ارتباطی متنوع برای ارتباط با مشتریان، به‌منظور نظام‌مند نمودن سازوکار پاسخ‌گویی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات آنها؛ نسبت به استقرار الزامات نظام مدیریت رسیدگی به شکایات اقدام نموده و پس از انجام مرحله ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 از ممیز معتبر خارجی شد.
داشتن کمترین میزان مغایرت با استاندارد، تنوع کانال‌های ارتباطی و سهولت دسترسی مشتریان، نظرسنجی و پایش مستمر نظرات و شکایات مشتریان و توسعه سیستم ها در سطوح عملیاتی و شعب بانک، از مهم‌ترین نقاط قوت درگزارش ممیزی خارجی، عنوان شده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۰
سیر تحول ...
۲۴
آذر ۹۶

بیمه رازی قهرمان چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد


به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور 10 تیم خارجی و 3 تیم داخلی روزهای 23 و 24 آذرماه در سالن 6 هزار نفری آبان شهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم بیمه رازی در دیدار فینال با نتیجه 8 بر 2 از سد سینا صنعت ایذه گذشت و به عنوان قهرمانی رسید.
تیم بیمه رازی توانست با غلبه بر تیم سینا صنعت ایذه در دیدار فینال چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۸
سیر تحول ...
۲۰
آذر ۹۶
بیانیه پایانی دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو ۲۰۱۷)


به نام خدا

   دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو ۲۰۱۷) در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیده شده است، به اهتمام شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته در تاریخ دوازدهم آذر ماه سال ۱۳۹۶، با حضور فعال، با طراوت و موثر تمامی شرکت کنندگان اعم از میهمانان داخلی و خارجی از اقشار مختلف، روسا ، مدیران و اعضای تشکل های صنعتی ، صنفی و صادراتی، طراحان جوان و آینده ساز، تولیدکنندگان، فروشندگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های کشور، مسئولان محترم دستگاه های دولتی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای انجمن های مبلمان آسیا(کافا) و نمایندگان تشکل های مبلمان اروپا و اصحاب رسانه های جمعی با تکیه بر الطاف لایزال خداوند متعال در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۷
سیر تحول ...
۲۰
آذر ۹۶
پیام رئیس کنفرانس دکو ۲۰۱۷


خداوند قادر متعال را شاکرم که توفیق یک دهه فعالیت صنفی دیپلماتیک، تعامل با اندیشمندان و صاحبنظران داخلی و خارجی و تلاش برای بهبود رابطه تجاری، علمی با کشورهای مختلف جهان تحت عنوان “دکو” را به همه ما عطا فرمود. یک دهه تلاش، اندیشه ورزی، تعامل معنی دار و اصرار بر نقش بی بدیل اقتصاد بر سایر عرصه ها از جمله سیاست، بدون خستگی و ناامیدی و عقب نشینی و با اهتمام در تحقیق، مطالعه، تلاش، نوآوری و ارائه محصولات جدید، با لحاظ نمودن تحریم های طاقت فرسای بین المللی، موجب مباهات برای تمامی کسانی است که طی دهه گذشته همراه، همکار و هم پیمان با ما بودند.

چنانچه قبلا، متذکر شده ام، دکو یک نهاد و جریان هدفمند صنفی، فرهنگی، علمی و بین ا لمللی است و حتماً پس از یک دهه تلاش و گذر از مفهوم سازی، نهادسازی، کادرسازی و استاندارد سازی نیازمند یک پارادایم جدید است. به این معنی که چهارچوب های فکری-ارزشی شکل گرفته در یک دوره زمانی که ویژه همان دوره است و تمام ارزش های اجتماعی آن دوره را می سازد را برای دهه فرارو مجدداً باز تعریف، طراحی و ترسیم کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۷
سیر تحول ...
۱۹
آذر ۹۶

پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک آینده

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک آینده از اعطای ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌­های کوچک و متوسط توسط این بانک در ۷ ماهه اول سال‌جاری خبر داد.
به گزارش بانک مردم، با توجه به نقش بسزایی که بنگاه­ های کوچک و متوسط (SME) در اشتغال­ زایی و ظرفیت‌سازی تولیدی، همچنین بهبود تولید و درآمد ملی در کشور دارند؛ بانک آینده، در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال»، نسبت به تأمین مالی و تقویت اقتصادی بنگاه‌های کوچک و متوسط، اهتمام کرده است.این بانک، در راستای سیاست­ های اقتصاد مقاومتی، ضمن تبیین و ابلاغ برنامه ­ها و دستورالعمل تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط به تمامی شعب خود؛ علاوه بر پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که از طریق تارگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت (کارگروه­ تسهیل و رفع موانع تولید استانی) معرفی شده ­اند؛ با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط برای راه­ اندازی و توسعه بنگاه ­های کوچک و متوسط را برابر ضوابط اعلام شده از سوی بانک مرکزی ج. ا. ایران، شناسایی و همراهی کرده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۴
سیر تحول ...
۱۹
آذر ۹۶

بانک آینده از قهرمانان ورزشکار نابینا و کم‌بینا تقدیر کرد

بانک آینده، در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و نیز با هدف تعامل پویا و دوسویه با اقشار مختلف جامعه، با شرکت در همایش «چشم‌های قهرمان»، از مدال‌آوران نابینا و کم‌بینای مسابقات پارالمپیک ریو دو ژانیرو برزیل در سال ۲۰۱۷ میلادی، تقدیر کرد.

به گزارش بدر پرس: بانک آینده، در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و نیز با هدف تعامل پویا و دوسویه با اقشار مختلف جامعه، با شرکت در همایش «چشم‌های قهرمان»، از مدال‌آوران نابینا و کم‌بینای مسابقات پارالمپیک ریو دو ژانیرو برزیل در سال ۲۰۱۷ میلادی، تقدیر کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۶ ، ۰۹:۴۵
سیر تحول ...
۱۹
آذر ۹۶

تأمین مالی شرکت کرمان موتور از سوی بانک آینده


بانک آینده، در راستای ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای مردم و مشتریان، اقدام به ایجاد واحد بانکداری سرمایه‎گذاری در ساختار سازمانی خود نموده است.

به گزارش تریبون، از اهداف این واحد، ایجاد پیوند مؤثر بین بازارهای پول و سرمایه است. لذا در چارچوب مأموریت مذکور، به ویژه در سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال"، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز برای شرکت کرمان موتور (سهامی خاص)، به منظور افزایش توان تولیدی آن شرکت در دستور کار قرار گرفت. به همین منظور، درخواست تأمین مالی مزبور در قالب صکوک مرابحه 2 ساله با نرخ 17 درصد در سال و پرداخت سود در مقاطع زمانی 3 ماهه، به مبلغ 1000 (یک‎هزار) میلیارد ریال در نماد معاملاتی "کرمان 98 " انجام و از روز یکشنبه مورخ 12/09/1396، عرضه آن در فرابورس آغاز شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۶ ، ۰۹:۳۰
سیر تحول ...
۱۳
آذر ۹۶

رنکینگ دستگاه‌های حامی تولید اعلام شود

 رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: پیشنهاد می‌کنم، پارلمان بخش خصوصی که همواره مطالبه‌گر حمایت از تولید است، رنکینگ دستگاه‌هایی که حامی تولید هستند را اعلام کند.
 
سیدمحمود نوابی امروز در دهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر دکوراسیون و صنایع وابسته با بیان اینکه مشکل تولید و اشتغال در هم‌‌فرسایی است، گفت: همواره افراد و شخصیت‌ها با شور و حرارت اعلام می‌کنند که باید از تولید و اشتغال حمایت کرد. بنابراین باید تولید و اشتغال آسیب‌شناسی شود که بدانیم مشکل از کجاست.
 
رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم که پارلمان بخش خصوصی که همواره مطالبه‌گر حمایت از تولید است رنکینگ دستگاه‌هایی که حامی تولید هستند را اعلام کند؛ لازم نیست بدها را معرفی کند بلکه می‌تواند کسانی که اقدامات خوبی را انجام داده‌اند معرفی کند.
 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۸
سیر تحول ...
۱۳
آذر ۹۶

راه نجات کشور در تولید تقویت سرمایه گذاری و مناسبات جهانی


 رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: لازمه حضور در بازارهای بین المللی افزایش ضریب بهره وری، کاهش هزینه های سربار و قیمت تمام شده است که در این راستا مجلس و دولت وظایف متعددی بر عهده دارند و در این زمینه بخش خصوصی قدم های مناسبی برداشته است.
 
داود محمدی در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، دکوراسیون و صنایع وابسته گفت: برمبنای اسناد بالادستی تکالیفی بر عهده ما قرار گرفته که از جمله آنها سند چشم انداز است و اگر مطابق مصادیق آن عمل شود در سال 1405 می توان پیشرفتهای مناسبی در بسیاری از بخشها به دست آورد.
 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۹
سیر تحول ...