سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

از دیاری می آیم که روزگاری پیشاهنگ علم و فرهنگ در دنیـــا بود.
از دیاری می آیم که هرچند ، زخم تازش های هزاران ساله ای بر تنش نشانده شده،
هرگز کمر خم نکرده است.
از دیاری می آیم که زادگاه بزرگ مردانی است
که تاریخ نامشان را هرگز از یاد نخواهد برد.

من اهل ایرانـــــ♥ـــــم...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۲۴
شهریور ۹۸

معاون آبفای کشور:

بزرگترین نیروگاه سیار ایران مهرماه رونمایی می‌شود

معاون آبفای کشور با اشاره به برنامه این شرکت برای ساخت بزرگترین نیروگاه سیار ایران، گفت: این نیروگاه ۱۰ مگاواتی به منظور تامین انرژی زیرساخت‌های حساس صنعت آبفادر شرایط بحرانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حمیدرضا کشفی، با اشاره به اینکه این مجموعه منحصر به فرد مهرماه امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب تهران رونمایی می شود، ادامه داد: این نیروگاه مدولار و قابل حمل شامل پنج دستگاه تریلر است که چهار دستگاه آن مجهز به ژنراتورهای ۲.۵ مگاواتی و یک دستگاه نیز مربوط به پست برق است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه امکان برقدار کردن بارهایی با ولتاژهای ۰.۴، ۶.۶، ۱۱ ،۲۰، ۳۳ کیلوولت را داراست، افزود: ترانس و پست منحصر به‌فرد این پروژه که برای اولین بار در کشور با طراحی متخصصان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است، قابلیت خروجی در سطوح مختلف ولتاژی تنها توسط یک ترانس را فراهم کرده است.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور در اظهار داشت: این نیروگاه به منظور پوشش نقاط مختلف کشور و انتقال در سریع‌ترین زمان ممکن در پایگاه مرکزی پشتیبانی مدیریت بحران آب و فاضلاب کشور در اصفهان مستقر می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۴

نظرات  (۱)

۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۰۷ بهترین برند سیسمونی

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی