سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

از دیاری می آیم که روزگاری پیشاهنگ علم و فرهنگ در دنیـــا بود.
از دیاری می آیم که هرچند ، زخم تازش های هزاران ساله ای بر تنش نشانده شده،
هرگز کمر خم نکرده است.
از دیاری می آیم که زادگاه بزرگ مردانی است
که تاریخ نامشان را هرگز از یاد نخواهد برد.

من اهل ایرانـــــ♥ـــــم...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۱۰
شهریور ۹۸

تعطیلی پنجشنبه‌ها به ضرر اقتصاد کشور است

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس ، با اشاره به طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه، گفت:‌ ابتدا باید هدف از این طرح و تعطیلی روز‌های پنجشنبه را در مجلس بررسی کرد، اگر هدف از آن رونق اقتصادی باشد، با توجه به تجارت خاصی و ارتباطات با بانک‌های سایر کشور‌ها نفعی از لحاظ اقتصادی ندارد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس ، با اشاره به طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه، گفت:‌ ابتدا باید هدف از این طرح و تعطیلی روز‌های پنجشنبه را در مجلس بررسی کرد، اگر هدف از آن رونق اقتصادی باشد، با توجه به تجارت خاصی و ارتباطات با بانک‌های سایر کشور‌ها نفعی از لحاظ اقتصادی ندارد. او ادامه داد: در کشور‌های دیگر روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل است و تعطیلی پنجشنبه و جمعه در کشور ما از لحاظ اقتصاد به ضرر خواهد بود.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: اگر هدف از تعطیلی پنجشنبه‌ها موضوع اجتماعی باشد که در استان‌های مختلف از نظر آداب، فرهنگ و رسوم با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین ابتدا باید هدف از تعطیلی روز‌های پنجشنبه کاملا مشخص و تبیین شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: باید بر روی این طرح کار کارشناسی عمده‌ای صورت بگیرد تا هدف آن مشخص شود، چراکه طرحی که ارائه شده هدف گذاری مشخصی ندارد، البته طراحان اعلام کرده‌اند که برای تقویت بنیان خانواده می‌خواهند پنجشنبه‌ها را تعطیل کنند، اکنون ساعت کاری در شهرستان‌ها تا ۱۴ است و تعطیلی پنجشنبه‌ها در بخش‌های عملیاتی جواب نخواهد داد. بررسی و احتمال تصویب عجولانه این طرح درست نیست و با آن مخالف هستم، زیرا نتیجه خوبی هم نخواهد داشت.

منبع: افکار نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۰
سیر تحول ...

طرح تعطیلی

طرح مجلس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی