سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

سیر تحول

تکامل به سوی ایرانی نوین

از دیاری می آیم که روزگاری پیشاهنگ علم و فرهنگ در دنیـــا بود.
از دیاری می آیم که هرچند ، زخم تازش های هزاران ساله ای بر تنش نشانده شده،
هرگز کمر خم نکرده است.
از دیاری می آیم که زادگاه بزرگ مردانی است
که تاریخ نامشان را هرگز از یاد نخواهد برد.

من اهل ایرانـــــ♥ـــــم...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۲۶
آبان ۹۸

با تشکیل تیم مشترک کاری؛

همکاری‌های دوجانبه پژوهشگاه فضایی و شرکت زیرساخت آغاز شد

شرکت ارتباطات زیرساخت و پژوهشگاه فضایی ایران برای آغاز همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف کاری، تیم مشترک تشکیل دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، در راستای آغاز همکاری های مشترک، از مرکز تجمیع، یکپارچه‌سازی، آزمون فضایی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های ساخت پژوهشگاه فضایی ایران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید گفت: روحیه جهادی موجود در پژوهشگاه فضایی ایران، می‌تواند گره‌گشای معضلات و چالش‌های امروز حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

وی با اشاره به نیازهای شرکت ارتباطات زیرساخت در پیشبرد پروژه‌های حوزه‌های مرتبط، خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از سوابق و تجربه ارزشمند متخصصان پژوهشگاه فضایی ایران، می‌توان با سرعت و کیفیت بهتری ماموریت شرکت ارتباطات زیرساخت را پیش برد و کنترل کرد.

در این نشست حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران نیز با تاکید به رسالت اصلی مجموعه پژوهشگاه به عنوان سازمانی دانش‌محور گفت: دستاوردهای پژوهشگاه فضایی کشور عملیاتی و کاربردی است. توان و قابلیت مهندسی موجود در بین پژوهشگران جوان پژوهشگاه، جسارت و اعتماد به نفس این مجموعه را برای ورود به حوزه‌های دیگر و توسعه بخش خدمات فضاپایه و گسترش سرریز فناوری حوزه فضایی افزایش داده است.

وی با اشاره به خدمات این پژوهشگاه در بحران سیل فروردین امسال، اظهار کرد: پژوهشگاه فضایی با بهره‌مندی از توان علمی، تجربه عملیاتی خود و با کاربرد سنجش از دور در حوزه فناوری فضایی توانست با ستاد مدیریت بحران همکاری داشته باشد که موجب صرفه‌جویی اقتصادی برای کشور شده است: تلاش ما این است که پتانسیل فنی موجود در مجموعه، در فرآیند تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کلان بازویی مطمئن و کارآمد برای مدیران و مسئولان ارشد کشور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی